chanelle.blogg.se

2013-01-07
20:48:00

Chanelle
Hej! Tänkte skriva om alla ponnysar/hästar jag haft genom åren och jag börjar skriva dom iordning, fast baklänges!
 
Jag börjar alltså med mitt senaste köp, Chanelle! Chanelle köpte jag hösten 2011 av uppfödaren och då var hon 5 år gammal. Hon är undan Hjördis som är New forest/arab och som har tävlat MSV hoppning. Hon är efter Qalle som därefter är efter Quite Easy, så om faderns sida behöver jag inte prata så mycket om, för det vet ni säkert redan. ;)
 
Chanelle är väldigt lik Qalle både i utseende och psyke. Hon har fluffig man och pannlugg, hoppar stort med mycket rygg, är busig och har ett enormt fint steg! Detta år har vi klättrat oss upp i klasserna till LA hoppning, LA dressyr och P80 fälttävlan. Målen detta år blir att tävla MSV hoppning, få bättre procent i LA dressyr (lägst 60%) och P90 fälttävlan.
 
Det här är vårat första tävlingsår tillsammans, alltså 2012! :)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: