chanelle.blogg.se

2013-01-06
16:42:00

Vem är jag?
Vem är då jag? Jag heter Sanna Nilsson och är en tjej på 17 år som bor 7 km utanför Hedemora. Jag håller på med hästar och har tre stycken, men tävlar endast en utav dom. Mer info om hästarna kommer sen! Jag har i alla fall meriter upp till LA hoppning, LA:P1 dressyr och P90 fälttävlan. 
 
Jag har en pojkvän sedan 1,5 år tillbaka som jag älskar över allting annat! Det är dock väldigt svårt att hinna med allt som hästar, pojkvän, familj, vänner och skola, men jag gör så gott jag kan!
 
Jag är i förövrigt en glad och positiv tjej som älskar sena kvällar med vänner och tidiga mornar i stallet!
 
Kommentar:

tidiga morgonar i stallet går toppen men inte skolan ;) haha fin blogg tjejen kolla gärna mig :)

Svar: Tack så mycket! Din blogg var ju super fin! :)
Sanna Nilsson

2013-01-06 @ 23:06:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: