chanelle.blogg.se

2013-01-15
20:23:45

De 4-benta gör verkligen min dag
Hej! Idag har jag varit i skolan, fick tillbaka tyskaprovet som jag fick ett B på, fick också tillbaka spanskan som jag fick ett C på,så är mycket nöjd med tanke på hur lite jag pluggat! Idag var det verkligen en sån här trött och seg dag.. Somnade på bussen på väg till skolan haha och höll nästan på att somna på en del lektioner! Jag åkte buss hem och hästarna var tvunga att äta eftermiddag så jag fick lov att vänta med ridning. Det var -10, snöstorm och kallt när jag skulle ut, då tappade jag motivationen en del.. Men motivatione kom snabbt tillbaka så fort jag börjat pussa lite på fina Chanelle och hon är så social, mysig och jaaaa en helt underbar vän! Motivationen blev inte heller direkt sämre när jag satte mig på henne rygg! Hon var pigg, skrittade verkligen genom hela kroppen och tog ut långa och höga kliv! När jag sen började jobba henne lite mer och började trava var hon hur fin som helst! Stadig och låg under hela passet! Vilken positiv ponny jag har trots vädret! Hon gör verkligen allt för mig den där lilla hästen! Efteråt fick hon det lite mys! Massage med arnika, stretching, back on track skydd och täcke!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: