chanelle.blogg.se

2013-01-11
07:59:35

Mot skolan!

Godmorgon! Sitter just nu på bussen på väg till skolan. Det blev riktiga myskläder idag. Jag gick upp 20 min innan bussen kommer och på den tiden skulle jag hinna packa, fixa mig, äta och gå till busshållsplatsen haha! Men jag hatar att stressa så jag satte bara på mig kläder och åt frukost istället för att hålla på att stressfixa mig, sånt orkar jag inte så tidigt. Det blev i alla fall älsklings mysiga studenttröja!

Idag slutar Jag vid 12 och då äter jag lunch i skolan för bussen kommer inte förrän vid 1, så är hemma runt 13.40! Då ska jag rida dressyr på fairy, mest bara checka av allting till morgondagens provridning! Chanelle ska jag longera, får se om hon är lite lugnare och mindre busig utan mig på ryggen, hoppas det så hon kan få jobba igenom ett pass utan bocksprång!

Ikväll kommer älskling och då ska vi göra hemagjorda pizzor!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: